OII :( zżera prąd :(( 0,24A :( -jakis pomysl? rozwiazanie :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafdr
    Classic
    • 2011
    • 15

    OII :( zżera prąd :(( 0,24A :( -jakis pomysl? rozwiazanie :)

    Już kilka lat temu mój szwagier mówił, że to już koniec Małysza. W tym roku po medalu jak mu o tym przypomniałem, to nic nie powiedział.
    1. macherstudio
    2. suchy
    3. Wojtas_Poznań
    4. PAOLO ESCO
    5. Agamek12
    6. mati160
    7. dontak
    8. Big
    9. bzyq_74
    10. Philu
    11. Bartus
    12.mecholl
    13.KulfonP
    14. Martino
    15 pawel2
    16. Kiniu
    17. Rafall
    18. LUKASZ3112
    19. macluke
    20. fuego_2007
    21.pawulon1971
    22. kabanos13
  • BANDIT
    Ambiente
    • 2010
    • 164

    #2
    OII zżera prąd ( 0,24A -jakis pomysl? rozwiazanie

    Witam
    No i sie stało ładowałem akumulator bo stało autko kilka dni nie odpalane a jeżdze krótkie trasy po mieście do tego akumulator 6 letni od nowowsci ładowanie nie za wiele dawało to kupiłem nowy.
    A tu bum coś zżera prąd (
    Na spoczynku - auto zamkniete maska zamknieta tak żeby alarm widział że oki wszystko i zżera 0,3A po 1-2 minutach schodzi do 0,24A i tak już zostaje.

    Z rad które wyczytałem to po kolei odłaczałem bezpieczniki żeby ustalić\ obwód który zżera mi prąd ale nic to nie dało jak było tak jest te 0,24A

    Jakieś pomysły ???
    Jakiś warsztat w Gliwicach - okolicach polecacie ?



    pozdr
    Krzysiek
    pozdr
    Krzysztof
    4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      alarm, body computer i wszystkie inne komponenty, które czekają aż im ktoś powie, że mają wstawać....
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • BANDIT
        Ambiente
        • 2010
        • 164

        #4
        Zamieszczone przez shado
        alarm, body computer i wszystkie inne komponenty, które czekają aż im ktoś powie, że mają wstawać....
        ------ wszystkie bezpieczniki odlaczalem i bez zmian, tylko alarmu nie wiem jak odłaczyc wiec tego nie ruszyłem

        no i jeszcze jedno wykonywałem 5-6 pomiarów w jednym dostałem wartośc taka jaka powinna być poboru w spoczynku czyli 0,02-0,03 A

        z rzeczy dodatkowych to mam tylko czujniki parkowania - przod tyl założone - odłaczałem je również bez zmian
        pozdr
        Krzysztof
        4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

        Komentarz

        • Agamek12
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 9935
          • Ford

          #5
          No to musisz poszukać elementów elektrycznych, które nie są podpięte pod bezpieczniki (moze coś jest podpięte bezpośrednio pod akumulator?)... Ale coś mi nie pasuje z tym fragmentem Twojej wypowiedzi: "wykonywałem 5-6 pomiarów w jednym dostałem wartośc taka jaka powinna być poboru w spoczynku" - o co chodzi? Jeśli pobór był prawidłowy, to chyba wiesz który bezpiecznik wyjąłeś i którym obwodem powinieneś się zająć...?

          Mówisz, że nie odłączałeś alarmu - moze to on?
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz

          • shado
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 5315
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            A może nie odczekałeś? 30-120sek zajmuje zanim urządzenie pójdą do spania....
            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

            Komentarz

            • Ostlander
              Ambiente
              • 2009
              • 163

              #7
              Zamieszczone przez BANDIT
              Jakieś pomysły ???
              Radio masz nie oryginalne? Jesli tak, to masz juz przyczynę.
              Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

              Komentarz

              • BANDIT
                Ambiente
                • 2010
                • 164

                #8
                AGAMEK12 - kilkakrotnie mierzyłem 5-6 razy odczekujac dos dlugo od kilku do ponad 15 minut przy jedneym takim mierzeniu dostalem własnie "dobra" wartosc - bezpieczniki odlaczalłem później i nic to nie zmieniało w pomiarze

                AHADO - jw. czekałem , na poczatku po zamknięciu bierze 0,8-07 szybko spada do 0,4 po kilku sekunadzch do 0,3 i kolo 10-20 sekund potem zatrzymuje sie na 0,24A

                OSTLANER - orginalne radio
                pozdr
                Krzysztof
                4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #9
                  BANDIT, a obwód X czyli uklad który sam wyłacza światła po pewnym czasie?
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • BANDIT
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 164

                    #10
                    Zamieszczone przez piotrek_gdy
                    BANDIT, a obwód X czyli uklad który sam wyłacza światła po pewnym czasie?

                    - hmmm a o czym Ty do mnie piszesz ???
                    bo nie kumam
                    pozdr
                    Krzysztof
                    4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

                    Komentarz

                    • lysy_00
                      Drive
                      • 2010
                      • 45

                      #11
                      Obwód X - taki przekaźnik do odłączania elektryki. Ja Miałem kiedyś taki przydadek, że w alternatorze zespół diód prostowniczych był uszkodzony i ciągnał prąd jak zły. Pobór około 2A-3A. Natomiast znajomy miał problem też związany z rozładowanym akumulatorem i okazało się, że to radio było winowajcą całego zamieszania.

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        BANDIT, jak pewnie zauwazyłeś nawet jak zostawisz światło wśrodku to po pewnym czasie ono samo gaśnie- za to np odpowiada obwód "X", żeby nie rozładować akku
                        może lampka w schowku ci sie pali?
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • kowal 2002
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 5161

                          #13
                          Styk X to przekaźnik odciążający przy rozruchu ( opisany jest w skrzynce bezpieczników jako B9 KL75 ostatni duży po prawej stronie ). Ten od odłączania lampek ( i nie tylko ) po pewnym czasie to B4 KL30 ( mniejszy dolny z pionowego rzędu 3 przekaźników po lewej stronie skrzynki ). Mowa oczywiście o skrzynce nad Centralną Elektryką.

                          Rozumiem, że pomiar robiony był przy włączonym alarmie i zaryglowanym aucie? A próbowałeś tak jak piszą koledzy odłączyć alarm?

                          Generalnie jak nie możesz znaleźć to zacznij od głównych bezpieczników z boku obudowy skrzynki bezpieczników w komorze silnika. Jest ich tam o ile pamiętam 6 szt, z tym, że nie są to bezpieczniki wsuwane tylko zakręcane nakrętkami. Potrzebujesz nasadowego, cienkiego klucza zaizolowanego z wierzchu tak by przy odkręcaniu nie zewrzeć kluczem do karoserii ( masy ). To są główne bezpieczniki o dużych wartościach ( nawet 200A ) więc przede wszystkim OSTROŻNIE! Jak nie masz pewnej ręki to najlepiej przed odkręcaniem bezpiecznika odłącz najpierw klemę z aku. A i zawsze odkręcaj od strony przewodu ( od dołu bezpiecznika ), w razie jakbyś nawet zapomniał zdjąć klemy to przy zwarciu spali się ten bezpiecznik a nie całe auto.

                          O ile pamiętam to jest tak ( patrząc od lewej do prawej ):

                          SA1 - 160/200A - alternator
                          SA2 - 80A - układ wspomagania kierownicy
                          SA3 - 50A - wentylator chłodnicy
                          SA4 - 80A - "duże" ogrzewanie dodatkowe ( PTC )
                          SA5 - 80A - zasilanie elektryczne wnętrza samochodu ( czyli m.in. skrzynki bezp. wewnątrz auta )
                          SA6 - 40A - "małe" ogrzewanie dodatkowe ( PTC )

                          Teoretycznie zamiast odkręcać SA4 i SA6 możesz wyciągnąć przekaźniki sterujące ogrzewaniem PTC ( dwa pierwsze od lewej na takiej dodatkowej podłużnej listwie mocującej nad Centralną Elektryką ).

                          Jeśli odłączysz wszystkie a prąd nadal ucieka to znaczy, że zżera go rozrusznik ( nie ma bezpiecznika - jest podpięty bezpośrednio pod klemę aku ).
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz

                          • BANDIT
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 164

                            #14
                            Witam
                            dzis podzwoniłem po SKODY - 2 serwisy
                            otrzymałem informację że nawet do 1h może sie utrzymywać zwiększony pobór prądu - bo sie wyłaczaja dopiero potem przekaźnikii inne dziady.

                            Dziś już na spokojnie nie robiłem szybkich pomiarów tylko zostawiłem auto na około 35 minut - sprawdzam i jest upragnione 0,02-0,03A !!!!!

                            Jednym slowem trzeba 10000 sprawdzic samemu .

                            Nie polecam BATERPOL GLIWICE na Nowym Swiecie !!!

                            pozdr i dziekuje wszystkim za wypowiedzi
                            pozdr
                            Krzysztof
                            4OO - SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI Ambiente (2004)

                            Komentarz

                            Pracuję...